Contact & informatie

Repair Service NL (RSN)

Het begon allemaal in 2008 met GSM Service Zeeland Koudekerke en inmiddels uitgegroeid tot Repair Service NL (RSN) Vlissingen. Velen kennen onze toenmalige vestigingen aan o.a. de Edisonweg (voormalige PZEM pand) en de locatie Walstraat (zuid) 27 te Vlissingen. Repair Service NL is begin 2018 verhuisd naar de Kolvenierstraat 2 te Vlissingen in het voormalige Tempo Team pand aan de parkeerplaats “Zeemanserve“.

In 2018 hebben wij besloten om de afdelingen consumenten én de zakelijke markt in 1 pand onder te brengen. Hier is gekozen voor een locatie met uitgebreide mogelijkheden zoals parkeren voor de deur plus een grotere oppervlakte van het reparatie center. Tevens is onze showroom nieuw ingericht met accessoires en nieuw apparatuur zoals PC’s, laptops, printers, monitoren, refurbished smartphones en refurbished tablets.

in de showroom is een mooie koffiehoek gerealiseerd waar men een kopje koffie kan nuttigen!

Repair Service NL is gespecialiseerd in reparaties van alle Apple apparatuur, PC, Laptop, DJI Drone, Tablet en Smartphone.

Repair Service NL
Kolvenierstraat 2
4381 GC  Vlissingen

Algemeen: info@rsnld.nl
Aanvraag: aanvraag@rsnld.nl
Tech. vragen: repair@rsnld.nl

Maandag 13:00 – 17:30
Dinsdag t/m vrijdag 09:30 – 17:30
Zaterdag & Zondag gesloten

telefoon-icoon

Consument: 0118 – 820 255
Zakelijk: 0118 – 820 256
Whatsapp: 06-111 335 12

Let op! wij zijn niet meer gevestigd in de Walstraat en de Edisonweg

Wij zijn gevestigd aan de parkeerplaats "Zeemanserve" te Vlissingen

Info info en nog meer info

Meest gestelde vragen

RSN repareert iMac/PC/Macbook/Laptop/Hard Disk/DJI Drone/Tablet/Smartphone.
NEE, wij repareren geen toestellen onder fabrieksgarantie. Zodra RSN een toestel open maakt is de garantie vervallen. Bij een val of stoot is een fabrieksgarantie altijd vervallen !
RSN heeft geen toestellen voor bruikleen. Indien uw toestel iets langer moet blijven voor onderzoek zult u zelf voor een vervangend toestel moeten zorgen.
Indien een wachtwoord niet meer aanwezig is zal het toestel ALTIJD leeggehaald worden. Hierdoor zijn alle contactgegevens, foto’s, afbeeldingen en overige data verloren gegaan.
RSN zal zonder overleg nooit gegevens verwijderen. Wel willen wij erop wijzen dat wij NOOIT verantwoordelijk zijn voor het verliezen van data in welke vorm dan ook. Een back-up is daarom ook altijd aan te raden.
RSN zal een toestel moeten onderzoeken of alles juist werkt, hiervoor hebben wij altijd toegang nodig tot het apparaat. U kunt het vergelijken met een auto die naar de garage moet, ook daar zult u de sleutels moeten afgeven. Kunnen wij niet in het apparaat dan kunnen wij ook geen reparatie en/of onderzoek uitvoeren.
RSN voldoet aan de hoogst gestelde eisen en is een gecertificeerd Repair Center. Al onze reparateurs volgen minimaal 4 keer per jaar trainingen en/of bijscholing.
Mocht u niet tevreden zijn dan hopen wij dat u dit ons meld. Dit mag via email aanvraag@rsnld.nl of schriftelijk. Wij zullen alles in het werk stellen om samen met u tot een oplossing te komen. U bent altijd vrij om juridische hulp in te schakelen. Ook daarin zullen wij al onze medewerking verlenen.
Dit kunt u online checken via onze website met uw bonnummer + relatienummer.
Nee, wij zijn gevestigd in de Kolvenierstraat 2 Vlissingen. Zeemanserve parkeerplaats. Voormalig Tempo Team Pand.
Nee, wij werken uitsluitend met eigen onderdelen.
WhatsApp us whatsapp